Üye Olmak İsteyen Firmalarımız İhracat Taleplerinden Yararlanmak İçin Yol Haritası
1. Adım
Ödemenizi Yapınız.
Hesap No – Kredi Kartı.
Dekontu Mail Atınız.
kaderdeniz@ihracattalepleri.com.tr
2. Kargonuzu Gönderin
Firma Vergi Levhası
İmza Sirküsü
Kayıt Formu(indir) Doldurunuz.
İhracatçı birliği borcu yoktur ekranını gönderiniz.
Dekont
Adres: Cevizli Mah, Bağdat Cd. No:635/41, 34846 Maltepe/İstanbul
3. Uzman Ataması
Kargo teslim alındıktan 2 iş günü içerisinde, firmanıza sizi ilgilenecek uzmanımız atanacaktır.
Üye Olduktan Sonra Gerçekleşmesi Gereken Aşamalar
Firmanın Yapması Gerekenler
Analiz sorularının eksiksiz doldurulup gönderilmesi.
Company Profile ‘ın İngilizce olarak eksiksiz doldurup gönderilmesi.
Firmanızı ve ürününüzü anlatan bir mail tasarımı gerçekleştirip 5 adet ürün resimleriyle birlikte ihracat taleplerine iletilmesi.
Bizim Yapacaklarımız
Analiz sorularının değerlen dirilmesi ve size değerlendirme hakkında bilgi verilmesi.
Company Profile’ın değerlendirilmesi ve İhracat Talepleri “Üyelerimiz “bölümüne firma profili oluşturulması.
Gelen mail tasarımının ve ürün resimlerinin İhracat Talepleri firma profili bölümüne yerleştirilmesi.
Elimizde bulunan Türkiye’de ithalat yapan 2.500.000 alıcıya mail gönderimi.
Sizler için Hedef Ülke araştırmalarının yapılması.
Sizler için 3 Hedef Ülkenin belirlenmesi ve bunun hakkında sizlere bilgi iletilmesi.
Belirlenen 3 Hedef Ülkeden “Potansiyel Alıcı Listesi’nin” oluşturulması ve kontrollerinin sağlanması.
Hazırlanan “Potansiyel Alıcıların” düzenli olarak sizlere iletilmesi.
Gelen taleplerin ve sizin için oluşturulan alıcı listelerinin size ulaştırılması ve ihracat uzmanımızın ay da 1 kez uzmanımızla görüşme.
destek@ihracattalepleri.com mail adresimize sorunlarınızı dilediğiniz zaman iletebilirsiniz.